Kateri je tvoj naslednji poslovni korak?

Z nekaj vprašanji te popeljem do odgovora:

KLIKNI IN UGOTOVI, KATERI JE TVOJ NASLEDNJI POSLOVNI KORAK

    Že imaš svoje podjetje?
    NeDa

    Že razmišljaš o ustanovitvi svojega podjetja?
    NeDa

    Si zaposen in se ti zdi kot, da si se na nek način "zataknil"?
    NeDa

    Je tvoja ideja že natančno definirana?
    NeDa

    Uspešno obvladuješ vse aktivnosti v zvezi s poslovanjem podjetja?
    NeDa

    Je obseg aktivnosti, ki so potrebne za delovanje tvojega podjetja preobsežen zate?
    NeDa

    Zadeve tečejo kot je treba vendar bi želel več?
    NeDa

    Bi želel povečati prodajo svojih izdelokv/storitev?
    NeDa

    Se ti zdi, da ima dan premalo ur za vse kar od tebe zahteva vodenje tvojega posla/podjetja?
    NeDa

    Se srečuješ z organizacijskimi izzivi pri vodenju oziroma rasti svojega posla/podjetja?
    NeDa

    Razmišljaš o širitvi poslovanja ali prodaji podjetja?
    O širitviO prodaji

    Imaš idejo kaj bi počel, če bi se odločil iti "na svoje"?
    NeDa

    Hmm, morda bi bilo dobro, da najprej razmisliš o tem 🙂
    V kolikor se ti ne porodi nobena ideja ti svetujem, da razmisliš kaj je razlog, da si se znašel na tej strani … morda smo iz radovednosti 🙂 ali pa si tip človeka, ki želi delati sam zase oziroma želi biti »sam svoj gospodar« pa ne ve kako naprej. V tem primeru, ti svetujem, da se najprej vprašaš kaj te sploh veseli in najprej raziščeš te opcije sam pri sebi in med njimi poiščeš tisto za katero misliš, da bi bila lahko tvoja pot oziroma bi ti ponudila največ veselja. Ko boš imel osnovne orise svoje željene poti bova lahko skupaj pregledala možnosti in opredelila naslednje korake.

    Je tvoja ideja že natančno definirana?
    NeDa

    Imaš več idej in ne veš katere bi se lotil?
    Razmisli najprej kaj te žene, da bi se odločil za posamezno idejo npr. je to želja po velikih zaslužkih, želiš zgraditi nekaj, kar bo spremenilo svet ... 🙂
    O svojem podjetju razmišljaš kot na nekaj kratkoročnega, da zaženeš kariero ali kot na nekaj kar bi počel dlje časa (dolgoročno)?
    V kolikor želiš, da ti lahko pomagam iz vseh tvojih idej izlušči tiste, ki bi se jih lahko razvijal naprej oziroma opredeliti morebitni nadaljnji razvoj ideje, ki se ti zdi najboljša.

    Veš kakšen bo tvoj prvi korak?
    NeDa

    Prvi korak je včasih res lahko najtežji. Bolj ko razmišljaš kako naprej težji postaja. Razmisli o potencialnih strankah, obliki podjetja, ki bi ga imel (samozaposlen...), morebitnih organizacijskih izzivih in sredstvih, ki so ti na razpolago, da lahko začneš z delom. Nato bova skupaj opredelila vse potrebne korake, ki so potrebni za "prvi korak" 🙂

    🤔 sedaj se pa jaz sprašujem kaj te je pripeljalo na to stran.
    Misliš, da bi potreboval nasvet ali pomoč pri prvem koraku?

    Imaš projekt ali kak drug izziv in ne veš kako bi se ga lotil?
    NeDa

    🤔 sedaj se pa jaz sprašujem kaj te je pripeljalo na to stran.
    Napiš mi.

    Opiši svojo situacijo in bova nato skupaj preverila kaj bi bila najboljša naslednja poteza 🙂

    Ups, morda bi bilo dobro, da najprej razmisliš o tem 🙂
    V kolikor se ti ne porodi nobena ideja ti svetujem, da razmisliš kaj je razlog, da si se znašel na tej strani … morda smoa radovednost 🙂 ali pa si tip človeka, ki ve da ne želi delati za koga drugega pa ne ve kako naprej. V tem primeru, ti svetujem, da se najprej vprašaš kaj te sploh veseli in raziščeš te opcije sam prisebi in za najdeš tisto za katero misliš, da bi bila lahko tvoja pot seprijavi na moje brezplačna ena na ena svetovanja, da predebatirava kako in kaj.

    Imaš več idej in ne veš katere bi se lotil?
    Razmisli najprej kaj te žene, da bi se odločil za posamezno idejo npr. je to želja po velikih zaslužkih, želiš zgraditi nekaj, kar bo spremenilo svet ... 🙂
    O svojem podjetju razmišljaš kot na nekaj kratkoročnega, da zaženeš kariero ali kot na nekaj kar bi počel dlje časa (dolgoročno)?
    V kolikor želiš, da ti lahko pomagam najprej iz vseh svojih idej izlušči tiste, ki bi jih lahko počel dlje časa nato pa bova skupaj pogledala ali in kakšna je osnova za morebitni nadaljnji razvoj tvoje ideje.

    Preveri najprej ali kaj podobnega tvoji ideji že obstaja ali je tvoja ideja nekaj popolnoma novega?
    Razmisli tudi kam bi želel, da te tvoja ideja pelje, s tem mislim predvsem na to ali želiš ustavnviti podjetje in ga potem prodati ali pa ga želiš razvijati in graditi?
    Bi bilo to podjetje majhno in "samo moje" ali želiš, da raste in postaja večje?
    Ko boš imel neke osnovne odgovore na zgornja vprašanja, tudi, če niso popolnoma jasni, bova lahko začela z opredeljevanjem osnov, ki nama bodo služile za postavitev temeljev za nadaljnje korake v smeri tvojih ambicij oziroma ciljev.

    Hmm mislim, da bo najbolje, da mi napišeš s kakšnimi izzivi se srečuješ pri organizaciji svojega posla oziroma vodenju svojega podjetja in nato skupaj preveriva kako ti lahko pomagam.

    <

    Pripravi pregled prodajno-marketinških aktivnosti, ki si jih izvajal do sedaj. Razmisli kakšen je tvoj cilj glede povečanja obsega prodaje (bodi realističen) in katere marketinške aktivnosti bi po tvoje lahko privedle do realizacije teh rezultatov.

    Hmm mislim, da bo najbolje, da mi napišeš s kakšnimi izzivi se srečuješ pri vodenju svojega posla oziroma svojega podjetja in nato skupaj preverivaali oziroma kako ti lahko pomagam.

    Oblikuj si okviren pregled aktivnosti, ki jih dnevno opravljaš in poskusi določiti njihovo pomembnost. Razmisli tudi o aktivnostih, ki jih želiš sam opravljati tudi v prihodnje. Skupaj bova nato opredelila aktivnosti in jih razporedila v sprejemljive okvirje.

    Napiši mi s kakšnimi izzivi se srečuješ pri vodenju svojega posla oziroma svojega podjetja in bova nato skupaj preverila kako ti lahko pomagam.

    Oblikuj si okviren pregled aktivnosti, ki jih dnevno opravljaš in poskusi določiti njihovo pomembnost. Razmisli tudi o aktivnostih, ki jih želiš sam opravljati tudi v prihodnje. Skupaj bova nato opredelila aktivnosti in jih razporedila v sprejemljive okvirje.

    Najprej si ustvari jasno sliko oziroma vizijo v katero smer želiš iti, kako veliko naj bi postalo podjetje v naslednji fazi, kaj bi ponujalo (če gre za širitev podjetja na druga področja), komu bi ponujalo svoje izdelka oziroma storitve.
    Nato bova skupaj pregledala in oblikovala pot do tvojih ciljev.

    Glede prodaje podjetja ti svetujem, da se obrneš na podjetja, ki se ukvarjajo s pordajo podjetij.

    Ups